Welkom
MijnEnschede is uw eigen online omgeving bij de gemeente Enschede. U vindt hier informatie over de producten en diensten die u heeft aangevraagd bij de gemeente Enschede. U kunt zien wat de gemeente op dit moment met uw aanvraag doet. MijnEnschede vervangt Mijn Loket. Gegevens en aanvragen die voorheen in Mijn Loket stonden, staan nu in MijnEnschede.
Wat kunt u op dit moment bekijken in MijnEnschede
MijnEnschede is nog niet af. Niet alle producten en diensten zijn beschikbaar. Stap voor stap voegen we producten en diensten toe. Om uw aanvragen te bekijken moet u inloggen met DigiD. Als u die niet heeft, moet u eerst DigiD aanvragen bij de Rijksoverheid. Als u de eerste keer inlogt op MijnEnschede moet u uw e-mailadres invullen. Wij hebben dit nodig om contact met u op te kunnen nemen.
U kunt hier voorlopig alleen uw aanvragen zien en regelen met betrekking tot uw bijstandszaken of uitkering. U kunt:
- De voortgang van uw aanvragen, doorgegeven veranderingen en zaken bekijken
- Documenten inzien en downloaden van uw aanvragen en zaken
- Zien hoeveel vakantiegeld u krijgt
- Uw uitkeringsspecificatie of jaaropgave inzien of downloaden
- Gegevens of documenten aanleveren als wij u dat gevraagd hebben
- Maandelijkse inkomsten doorgeven